środa, 1 lutego 2017

Kogut i kurka

Witam :)
O tej porze zwykle siedziałam nad pisankami, ale skoro zrobiłam ich dużo latem ubiegłego roku, to teraz mam od nich wolne :)
Szyję zatem, a raczej eksperymentuję z szyciem, bo krawcowa ze mnie żadna.
Ta para to najnowsze moje "arcydzieło" ;) a może powinnam napisać antydzieło, haha :)
Śmieszne trochę :)
Jeśli jeszcze kiedyś uszyję coś podobnego to zmienię nieco koncepcję i wykrój.
Na razie te kuraki panoszą się w moim domu. Kurka spokojna i grzeczna, za to narwany kogut bez przerwy stroszy piórka i drze dziób o czwartej nad ranem :)







Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.
Ala

18 komentarzy:

  1. Są świetne 😊 kogut jak z Dzikiego Zachodu😊
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny drób. I do tego z humorem. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wspaniałą krawcową! Świetna parka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przezabawna parka, nie można się do nich nie uśmiechać. Świetnie Ci wychodzi to szycie Alu! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kogut jest boski! nie ujmując kurze niczego ;-) Świetnie Ci wychodzi to szycie, czego się nie dotkniesz, to perfekcja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyj, szyj bo fajnie Ci to wychodzi a na owieczkę czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owieczka to wyzwanie dla mnie ale spróbuję 😊

      Usuń
  7. Alu Ty to prawie jak UFO pojawia się i znika, a jak wraca to zawsze z sensacją .
    Świetnie Ci to szycie wychodzi . Kurczakowa parka urocza i nie narzekaj ze szyć nie umiesz , bo umiesz doskonale.!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jestem szyciowym samoukiem i od niedawna dopiero mam maszynę i to marnej jakości. Szyję pruję a czasem klnę z nerwów.

      Usuń
  8. Rewelacyjne te kurczaki :) Fantastyczna z Ciebie krawcowa, takie fajne cudeńka stworzyć, to trzeba mieć dryg :) Bardzo mi się podoba Twój blog, na pewno będę tu częściej zaglądać :) Zapraszam również do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moim bagienku 😊 odwiedzę Cię bardzo chętnie 😊 Pozdrawiam serdecznie i dzięki za miłe słowa.

      Usuń
  9. Świetnie wyszły te kurczaki !!! A ja chciałabym być taką "żadna" krawcową. Na obecne (by nie powiedzieć stare)lata zaczyna mnie ciągnąć do rzeczy, których nigdy nie robiłam : papierowa wiklina, szydełkowanie ... ciekawe czy jak dostanę maszynę to do szycia także mnie wciągnie?! Obserwując tego bloga podziwiam talent. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero po czterdziestce zaczęłam realizować swoje hobby. Coś w tym jest. Stajemy się odważniejsze 😊 Pozdrawiam bardzo serdecznie 😊

      Usuń
  10. fantastyczna parka, kozacki kogut :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)